niedziela, 18 grudnia 2022

Wianek z gilem - poduszka

 


Po co jest emerytura ? A po to by móc w końcu zająć się tym co się lubi. Tego się trzymam. Po pierwsze - chcę zrealizować wszystkie zaległości, a mam tego sporo. Haft idzie mi też szybciej, bo mogę wieczorami nadrobić zaległości filmowe. To się ze sobą łączy nierozerwalnie, nie umiem siedzieć przy telewizorze i nic nie robić, mam zespół niespokojnych rąk, więc oglądam i haftuję, dwie przyjemności w jednym.

Za oknem pada śnieg, w domu jest ciepło, leci ciekawy film, a ja sobie z przyjemnością wyszywam i cieszę się z tego , że nie muszę rano wstać i jechać do pracy, fantastycznie.

Takim to sposobem ukończyłam "Wianek z gilem" . Zdecydowałam, że umieszczę haft na poduszce. Poduszkę podszyłam bladoróżowym aksamitem i teraz zdobi kanapę.






 

Przy okazji porządków w przepastnych szafach z przydasiami, wyciągnęłam takie różności, które przydały mi się do zrobienia wianka na drzwi wejściowe. Starałam się wykorzystać wszystko to co już miałam, zrobiłam też małe stroiki do domu.Małe a cieszy, cieszy tym bardziej , że nie znajdowałam dotychczas czasu na takie robótki, a teraz czas mam i to jest cenne.


 Dziękuję za Wasza obecność  i Wasze komentarze pod poprzednimi postami.
Pozdrawiam cieplutko przedświątecznie 
Jasmin

14 komentarzy:

  1. Wow! Wianek z gilem przepiękny! Cudownie prezentuje się jako poduszka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy zobaczyłam zdjęcie w pierwszej chwili pomyślałam, że jest to materiał z nadrukiem:) Piękny haft! Masa równiutkich krzyżyków w pięknej, nie nachalnej kolorystyce. Bardzo mi się podoba! Śliczna delikatna poduszka. Całość.. przepiękna!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się tą wolnością od nastu już lat i dobrze mi z tym, jak Tobie :-))
    Cudowne ozdoby. Pomysł na poduszkę z gilem w wianku fantastyczny :-)
    Pozdrawiam w ostatnią niedzielę adwentową :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny hafcik, wianek fantastyczny powodzenia w dalszysz pracach....Pozdrawiam serdecznie Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam i nie mogę zaspokoić oczu. Piękna poduszka. W sam raz na ten czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny haft, poduszka cudnie wygląda. Wszystkiego dobrego na emeryturze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny haft !
    Ja też oglądam filmy a w ręku igła lub szydełko 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudny haft na podusi, a i stroiki zachwycają. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna podusia i i piękne stroiki , ja mam jeszcze 5 lat do wolności i nie mogę się doczekać ,pozdrawiam serdecznie Marzena

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, jakże zazdroszczę ci tej emerytury. Ja niestety mam do niej jeszcze z 15 lat... Poduszka cudowna, wianki także. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna podusia. Nic dodać i nic ująć.
    Mam jednak pytanie, gdzie można znaleźć wzór tego haftu. Będę wdzięczna za odpowiedź. (mój email grazakens@wp.pl). Pozdrawiam i życzę wesołych świąt
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam .Ja podobnie jak Pani doczekałam dożywotniego urlopu i też będę większość przeznaczać na czytanie,hafty ,druty i szydełko .Podziwiam Pani prace od kilku lat,są piękne.Pozdrawiam i życzę dużo dobra w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń