sobota, 30 grudnia 2023

Haftowane bombki


Bombki haftowane przeznaczyłam dla mojej wnuczki Tosi. To jedyne bombki które w tym roku wykonałam, zanim rozsypało się nasze zdrowie. Miałam jak zwykle dobrą zabawę.Tył bombek w większości to aksamit z dodatkami jakie w swoich zapasach posiadałam.
Jak widzicie nie mam ochoty na pisanie, więc to będzie na tyle. 
Życzę więc wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku, a sobie? no cóż , nadzieja umiera ostatnia, więc mam cichą nadzieję, że i mnie w końcu coś dobrego spotka, a najbardziej życzyłabym sobie spokoju i oddechu .
Pozdrawiam cieplutko Jasmin
 







Amoniaczki babci

Przepiękny kupon świąteczny dostałam od Uli z Australii, mieni się srebrem, jest cudny, zastosowałam go na dekorację świątecznego stołu.



12 komentarzy:

  1. Śliczne bombki. Pięknie u Ciebie. Życzę dużo zdrowia, spokoju i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze bombki.Zdrowie jest najważniejsze, więc życzę Ci go z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku Jasminko! Bombki przecudne. Podziwiałam haftowany przód, zachwyciłam się aksamitnym tyłem:) Dużo zdrowia życzę. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, takie bombki to wspaniała zabawa. Ślicznie wyszły. Dekoracja stołu przecudna. Wiem, że jest Wam trudno, mam też nadzieję, że najbliższy czas przyniesie Ci oczekiwany spokój. Buziaki, pa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam haftowane bombki, Twoje są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prace!!!
    Niech w Nowym Roku świat będzie dla Ciebie
    pełen ciepła, radości i przyjaciół,
    a w Twoim domu niech nigdy nie zabraknie
    miłości i zrozumienia😘🎄

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowka ,zdrowka w Nowym Roku duzo weny artystycznej zycze Tobie i calej rodzinie.Bombki cudenka....Ula. G.B

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombeczki są ekstra! Pięknie wykonane, słodkie :-))
    Stół nakryłaś w pięknym stylu.
    Wspaniałego nowego roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku ! Ale fajne bombki w sam raz dla dzieci 😀😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombki musiały się pięknie prezentować na choince :)
    A kupon pasuję do stołu jakby to był komplet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem wdzięczny za umiejętność udostępniania skomplikowanych pomysłów. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń