środa, 18 stycznia 2023

Podsumowanie

 Biegając po blogach widziałam piękne i imponujące  podsumowania prac hafciarskich i nie tylko . Trochę pozazdrościłam takiego rozmachu.Myślałam sobie , że ja dalece w tyle i postanowiłam zebrać to co mi się udało wyhafcić w 2022r. Może to niedużo, ale jednak jestem zadowolona , że pomimo mojego braku czasu powstało tyle prac.Najbardziej jestem zadowolona z ukończenia po sześciu latach obrazu z Daisy . 

1.Ukłon Tu

2.Daisy Tu

3.Wspomnienie Tu

4.Wianek z gilem Tu

5.Woreczek na bieliznę Tu

6.Syrenki ( obrazek w oprawie, jeszcze go tu nie ma)

Zabrakło mi czasu na decoupage, mam nadzieję , że teraz pobawię się nim z miła chęcią.

A co do haftów to jeszcze nie wiem co wpadnie mi na tamborek, robię to raczej spontanicznie, będzie to niespodzianka.

Z tego miejsca chcę podziękować za odwiedziny na moim blogu, pomimo moich długich nieobecności zaglądacie do mnie czasami, z czego się cieszę.Cieszę się też z tego , że dzięki waszym komentarzom, mogę poznawać nowe blogi,bo wiele z tych które zaczynały razem ze mną i do których lubiłam wpadać już są nieobecne, tego mi bardzo brakuje.Tęsknię za niektórymi koleżankami blogowymi, nie wiem co tam u nich słychać , szkoda.

Ja w każdym bądź razie będę tu dopóki ktoś nie wpadnie na genialny pomysł aby zlikwidować tę platformę.Jakoś nie mam przekonania do Facebooka i Instagramu.

Do usłyszenia. Jasmin
 


 A może jeszcze wrzucę zdjęcia mojej choinki zanim ją rozbiorę.


Pięknego starego anioła w aksamitnej sukni dostałam od Miśka, gdzieś wypatrzył go na starociach.


Na mojej choince wiszą przeróżne moje prace i nie tylko moje, trochę sklepowych bombek, lubię różnorodność, jest ciekawiej, bardziej bajkowo.

Do usłyszenia. Jasmin

4 komentarze:

  1. Wszystkie Twoje prace sa piekne bardzo precyzyjne i dokladne.Zawsze z niecierpliwoscia czekam na nowosci.Pozdrawiam ......Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne podsumowanie! Uważam, że bardzo imponujące! Czekam na Twoje kolejne z pewnością zapierające dech w piersi hafty :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Podsumowanie wyszło imponująco. Gratuluję :) Choinka z własnoręcznie wykonanymi ozdobami niezwykle efektowna. Całusy, pa :)

    OdpowiedzUsuń