środa, 7 kwietnia 2010

Sadzone jajko z farszem z królika w szpinaku


Powielkanocne " Jajko sadzone z farszem z króliczka w szpinaku" świeżo ugotowane. Polubiłam ten ścieg na nowo i powstała zawieszka w kształcie jajka.

Receptariusz
Resztka kanwy pozostała z wyhaftowania wielkiego dzieła
Wzór króliczka i kilka kolorów muliny DMC
Kawałeczek wstążeczki
Kilka wieczorów przy telewizji poświęć na wyszycie wzoru ( w moim przypadku nocne dyżury temu sprzyjają, aby nie dać się złapać na chrapaniu)
Przyszyć kanwę do filcu
Obszyć filc ściegiem, dokleić wstążeczkę i gotowe.



Jajko smacznie zawiesić w miejscu tak aby publiczność go zauważyła i sukces murowany.

15 komentarzy:

  1. Zawieszka krolicza bardzo ladnie wyglada.
    A wykonana jest idealnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. tytuł posta wskazuje na jedzonko a tu takie bieknie zrobione jajo no cudne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Milutki króliczek i dobrze posadzony:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle śliczne wykonanie. Króliczek bardzo milutki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja też myślałam że to będzie pyszne danio!!!ha ha zawieszka bardzo ładna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Króliczek się uśmiecha, bo ma pewność, że danie z niego to tylko żarty :)Śliczne jajeczko do patrzenia...nie do zjedzenia. POzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł :) zapamietam sobie na przyszły rok, spodziewałam sie jedzonka na talerzu a tu taki skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wszystkim dziękuję za komentarze, widzę że posmakowało moje jajeczko,hi,hi

    OdpowiedzUsuń